Gdy temat przewodni, to coś więcej niż kolor różowy ... ;)
Kiedy wyjmujemy ze swojej torby plik zmywalnych tatuaży z Harrym Potterem, Superbohaterami, Star Wars, Przyjaciółmi, kotami, psami czy z Sauronem..., to już wiemy , że po prostu będzie się działo 💣💥
Chyba dla nikogo, kto choć trochę nas zna, nie będzie niespodzianką, że uwielbiamy przebierane imprezy !
Uwielbiamy wesela tematyczne, bo oprócz własnego wewnętrznego zadowolenia, mamy możliwość poznać Was od zupełnie prywatnej strony, co jest po prostu super 👍 Nasze wspólne rozmowy i planowanie pozwalają celebrować ten dzień na totalnie odjechanym poziomie.
To niestety również Wasze dodatkowe dylematy i rozterki – bo czy wesele, które jest kulturową tradycją, to na pewno czas i miejsce na dołączanie wymyślnej tematyki ? ...
Zanim zaczniecie przekopywać AliExpress z nadzieją, że zamówione rzeczy będą odzwierciedlać Wasze pomysły, i że paczki przyjdą na czas... przeczytajcie, co sami rekomendujemy #słoworoku w tym temacie i co wydaje się nam kluczowe przy podejmowaniu decyzji w organizacji wesela tematycznego.
Mając za sobą sporo takich wesel (na większą i mniejszą skalę) lubimy uważać, że mamy coś do powiedzenia w tym temacie ;)
1.Znacie swoich gości najlepiej…, ale czy oni na pewno znają Was?
Zapraszacie na wesele rodzinę, przyjaciół i bliskich znajomych – ewentualnie ciocię, której nie widzieliście od pierwszej komunii 😉 Decydując się na dzień w mocno odjechanym klimacie, musicie liczyć się z tym, że część gości uzna to wszystko za dziwny bal przebierańców...
Warto zadać sobie wtedy pytanie – czy wesele ma być takie jakie sami chcecie, czy Wasz plan, to zadowolić wszystkich ?
Podpowiemy – nie da się zadowolić każdego 🙈🙉🙊 Warto więc zawsze podążać zgodnie z tym, co mówi wam rozum i serce - i tym samym kierować się przy doborze gości. Jeżeli goście będą wam bliscy i vice versa, to z pewnością takie wydarzenie wzbudzi w nich ekscytację oraz zainteresowanie. Jesteśmy pewni, że po prostu "złapią bakcyla". 👍
2. Gdzie leży granica między smacznym zaznaczeniem tematu przewodniego, a kiedy jest to już zdecydowanie „too much”?
Fajnie jakby pomysł na temat przewodni wesela pojawił się wraz z rozpoczęciem jego planowania. Akcenty wspomnianego tematu można przemycać już od samego początku, wrzucając je np. w zaproszenia pisane określonym fontem, można stworzyć specjalny logotyp czy też wykorzystać ukochany cytat z książki. Wszystko od samego początku jest wtedy spójne i miłe dla oka.
Co z samym weselem ? – tu w zasadzie macie pełne pole do popisu. Możecie zacząć od delikatnych akcentów, takich jak np tematyczny słodki stół, dekoracje na stołach w postaci ich oznaczenia, dodatki biżuteryjne lub ubrania (np. skarpetki, koszulki) Wasze oraz świadków... , a możecie też pójść na całość 💣
Każda sala weselna daje miliony możliwości na szalone dekoracje - dla każdego, kto oczywiście nie boi się swojej kreatywności 💥😉
Strefy chill w wybranym temacie, fotobudki zawierające elementy spójne z całością imprezy, świetlne napisy i neony, gry i konkursy oparte na znajomości tematu, zabawy z nagrodami, przebrania dla gości, a nawet – ozdoby w łazience czy wycieraczki…the sky is the limit !
Co za tym idzie - kiedy mamy nasze tytułowe too much?
Uważamy, że nigdy ! Jeżeli jesteście przekonani, że pomysł „zażre”, to idźcie w to bez cienia skrępowania! Bawcie się, szokujcie, bądźcie szczęśliwi pokazując innym, to co kochacie. 💛
3. Wszystko super…ale jak się do tego zabrać?
Zająć można się tym oczywiście samodzielnie! Potrzebne są tylko 3 elementy: pomysł, czas, no i najważniejsze - wyobraźnia 😊 Spotykamy na swojej drodze wielu, którzy spełniają wszystkie 3 kryteria i tworzą podczas imprezy niezapomniane widowiska 💙
Biorąc jednak pod uwagę konieczność żonglowania życiem codziennym, a planowaniem wesela #weddinglife – wiemy z autopsji, że jest to często trudne do połączenia, przez co rodzi dużo niepotrzebnej frustracji i wątpliwości, z których najpopularniejsze, to off course - czy na pewno to był dobry pomysł ? Czy nie przesadzamy ?...
Co lub bardziej kto może pomóc w trudnych sytuacjach ? Współpraca z Wedding Plannerem. To opcja, którą zawsze polecamy 👍 Doświadczony Wedding Planner, jest kopalnią wiedzy i pomysłów - to ktoś, kto potrafi najtrudniejsze elementy spiąć szybko w całość i rozwiązać wiele problemów. Ma świetne znajomości w branży i doskonale wie, gdzie wszystko załatwić, aby było na najlepszym poziomie.
Dzięki takiej współpracy możecie zaoszczędzić mnóstwo czasu na szukaniu podwykonawców i materiałów, czy na ustalaniu terminów, itp. Wasze działanie wokół wesela opierało się będzie głównie na wyborach spośród zaprezentowanych opcji – bez pisania miliona maili i jeżdżenia w poszukiwaniu próbek czy wizualizacji. Owszem, często się mówi, że taka osoba, to zbędny luksus. Weźcie jednak pod uwagę ogrom czasu i stresu, który nagle przechodzi na czyjeś ręce.
Zmieniamy więc narrację!
Wedding Planner to nie zbędny luksus, to rozsądna inwestycja!👌
4. A Co z pozostałymi wykonawcami?
Tu znowu czeka Was (albo Waszego Wedding Plannera) research. Doskonałym rozwiązaniem będzie znalezienie podwykonawców, którzy „złapią wasze flow” i staną się częścią całej imprezy 🎵🎤🎥📷 Dobrze, gdy foto, czy video czują wybrany przez Was klimat - wiedzą wtedy, co powinno znaleźć się w oddanym materiale i co jest dla Was ważne.
Podczas wesela tematycznego całość spaja również odpowiednio dobrana muzyka. Bardzo często na takiej imprezie pojawiają się elementy muzyczne z określonych filmów, musicali, czy bajek. Pojawia się też wiele numerów, które nie są popularne, ale są Wam i Waszym przyjaciołom bardzo bliskie.
Ważnym elementem jest więc dobranie jak najlepszej obsługi muzycznej, która nie przewróci oczami otwierając maila z waszą listą muzyczną dołączoną do scenariusza imprezy 😱😈
Taka, która idealnie pasuje do klimatu i oddaje charakter imprezy. Pytanie tylko teraz, gdzie takich znaleźć…hmmm, hmmm…
… no przecież!
Jesteśmy My 😀
Jako, że prywatnie jesteśmy zwolennikami wszelkich historii fantasy, obejrzeliśmy serial Przyjaciele po 5 razy, a Wiedźmina każdy z nas przynajmniej 3 krotnie przeczytał od deski do deski - uwielbiamy każdy pomysł, który dodaje pikanterii w czasie wesela. Momentalnie zaczynamy planować wszystko, co może pomóc Wam stworzyć ten dzień jedyny w swoim rodzaju 💥💪
Uwielbiamy tworzyć spójne z tematem ścianki za naszą djkę i organizować specjalnie wymyślone na ten dzień konkursy i zabawy. Zawsze dbamy o akcenty swojego ubioru, tak aby nawiązywały do Waszego klimatu – nie będziemy ukrywać, że kochamy zakupy 💚😉
Życzymy podejmowania tych właściwych – niezależnie, czy będą za, czy przeciw tematyce Waszego wesela.
Miłego planowania 💣💪
Dziękujemy naszym Parom ze zdjęć za spełnienie marzeń :
Ania i Bartek, Nina i Robert, Ola i Mateusz 💕
Komentarze
Prześlij komentarz